Mobiliteitsservice

Heeft u het wel eens meegemaakt dat uw auto het zomaar begaf?

 

Omdat wij vinden dat u dan moet kunnen rekenen op adequate en snelle hulp bieden wij mobiliteitsservice aan. Gratis bij elke onderhoudsbeurt!

 

Een geruststellend gevoel. 24 uur per dag, 7 dagen per week

 

Of u nu ergens in Europa* gestrand bent of thuis voor de deur, met één telefoontje zet u de pechhulp van Auto & Service in gang. Deze gaat na of uw auto ter plaatse kan worden gerepareerd. Een huurauto staat, indien noodzakelijk, de eerste 2 werkdagen voor u klaar. Indien u een onderhoudsbeurt uitvoert krijgt u de mobiliteitsservice gratis erbij! Bij aankoop van een occasion met één van de garantiepakketten is de mobiliteitsservice eveneens inbegrepen.

 

Goed om te weten!

 

  • 24 uur per dag, 7 dagen per week
  • Mobiliteitsservice in heel Europa*, ook in uw eigen woonplaats
  • Huurauto in heel Europa* (voor inzet kan een creditkaart vereist zijn)
  • Vergoeding verblijfkosten indien nodig
  • Repatriëring van uw auto in heel Europa*
  • Repatriëring van de inzittenden, gezelschapsdieren en bagage
  • Geen kilometerbeperking
  • ulp bij achtergelaten sleutels in afgesloten auto
  • Hulp bij moeilijk te vervangen lekke band
  • Hulp bij brandstoftekort of verkeerd getankte brandstof
  • Verzending van vervangende onderdelen
  • Tot 10 dagen bewakingskosten van het voertuig

 

Voor meer informatie en/of voor het aanmelden van mobiliteitsservice, kunt u bij ons terecht.

 

Pech? Bel het alarmnummer!

 

Staat u ergens langs de kant van de weg met pech? Bel dan het Auto & Service mobiliteitsnummer: +31(0)88 - 112.1227. Gebruik vervolgens de hulpcode: 7556.

 

Tips bij autopech

 

Wat te doen bij pech of schade.

 

Wat kan de assistentieverlener en of het keuzemenu vragen:

 

  • Wat is het kenteken en/of hulpcode op uw pas
  • Wat staat er op het groene hectometerpaaltje op de NL snelweg
  • Wat is uw postcode van thuis-, werk-, bezoek-, tank-, of eetadres (bonnetje)
  • Buitenlandse locatie: Zoek uw coördinaten via navigatie (“waar ben ik”)
  • Bij lekke band: Heeft u een reservewiel
  • Bij lege accu: Kort geparkeerd? Probeer na 10 minuten nogmaals
  • Voor inzet huurauto kan een creditkaart vereist zijn.

 

Pech = Het onderdeel is defect uit zichzelf.

Schade = Het onderdeel is defect door bots- of andere kracht.

 

* zie algemene voorwaarden mobiliteitsservice